tiistai 10. helmikuuta 2015

aamu piirtää sun ääriviivat pystyyn jääneisiin seiniin

hhhhhhhhmmmhmmmm
hmmmmmmmmmmmhhmmmmm
takki//bikbok    crop top//monki     housut//zara

mulla oli päivän asu kuvaukset keskellä metsää.
olen idiootti joka ei osaa pukeutua lämpimästi ja joka käyttää napapaitaa keskellä talvea. serkun kolmivuotias tyttö kysyi multa viikonloppuna "miksi sulla näkyy napa?" sanoin että mun paita on jäänyt hieman pieneksi.

oscar kausi on tähän mennessä sujunut multa huonommin kuin koskaan. oon nähnyt ehdokkaista vain kolme. huomenna meen ehkä vihdoinkin katsomaan kaiken teorian (rakas eddie redmayne olen iloinen ehdokkuudestasi) ja yritän ehtiä katsoa loput ehkä internetin hyvälaatuisista streameista, että mulla olisi edes jonkinlaiset valmiudet leikkiä elokuvakriitikkoa sunnuntai/maanantai välisenä yönä muutaman viikon päästä.
mitkä on teidän lempparileffat tältä oscar- kaudelta?

(mun on pakko hehkuttaa että!! huomaatteko kuinka aktiivinen oon täällä!! wautsi!! siistiä!!)

18 kommenttia:

  1. veEERA miksi oot noin ihana :( ♥

    VastaaPoista
  2. Kaiken Teoria oli aivan tajuttoman ihana, suosittelen varaan jotain nenäliinoja mukaan! Eddie oli tosiaan niin oscarin arvonen roolissaan ♥♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon kuullut että se on hyvä!! ja itkettävä....apua....ja joo en malta odottaa että nään eddien roolin oon kuullut siitä niin paljon hyvää jes oon innoissani

      Poista
  3. itsehän en oo varmaan nähnyt yhtäkään tän vuoden oscar-ehdokasta........ se gaala olis silti hirveen kiva katsoa, muistan kun lukiossa valvoin sen takia koko yön ja menin samoilla silmillä kahdeksaksi kouluun!! se tuntui villiltä silloin !!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. gaalaa on aina niin hauska katsoa vaikka ei hirveesti olis ehdokkaita nähnytkään!! tänä vuonna mulla on onneksi maanantait vapaana niin tää on aika ideaalista...viime vuonna piti skipata koulua kun en vaan jaksanut ja muutenki piti laittaa asiat tärkeysjärjestykseen ehhehe

      Poista
  4. mä olen katsonut kaikki parhaan elokuvan ehdokkaat. lemppareiksi kohosi the theory of everything (jos eddie ei saa oscaria suutun ihan tosissaan) ja boyhood!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oii hyvä sinä!! :-) mun pitää parantaa tapani nyt näiden muutaman viikon aikana.....oon innoissani kaiken teoriasta ja boyhoodin oon nähnyt mutta se ei iskenyt muhun niin hirveesti...oma lemppari on tällä hetkellä varmaan grand budapest hotel tykkäsin siitä ihan sikana

      Poista
  5. Yritätkö käydä kattomassa vaan parhaan elokuvan ehdokkaat vai mahollisimman paljon kaikkia? :-) Mun lemppari on ollu ehdottomasti (kaikista ehdokkaista) The Grand Budapest Hotel (<3), Kaiken Teoria, Uusia Alkuja ja Näin koulutat lohikäärmeesi 2!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. yritän käydä katsomassa mahdollisimman paljon! vaikka useinhan suurin osa ehdokkaista muissakin kategorioissa on just noita parhaan leffan ehdokkaita mutta silti....ja jeees sama grand budapest hotel on kyllä ihan mun ykköslemppari tähän asti!!!

      Poista
  6. Suloisen oloinen blogi, jään seurailemaan :--) ja voi, miten nätti ootkaan!

    VastaaPoista
  7. Tosi kauniita kuvia ja ihana asu! Pakko kysyy et mitä huulipunaa sul on? :)

    VastaaPoista
  8. kiitos!! huulipuna on macin ja sävy on russian red, tää väri on ihana ja tää pysyy huulissa ihan sairaan hyvin että suosittelen!

    VastaaPoista