tiistai 27. tammikuuta 2015

päivä kuvina: lauantai

mulla oli kerrankin viikonloppu täynnä tapahtumarikkaita päiviä ja päätin tehdä yhdestä tällaisen postauksen. paras kamu, bff, bro, my love, THE FRIEND- kaisa muutti helsinkiin muutama viikko sitten ja lupauduin olemaan ensimmäinen arvostettu vierailija uudessa kämpässä. tässä meidän lauantai.

IMG_8225
9:49
IMG_8228
10:23
IMG_8229
10:47
rauhallinen aamu. ehdin kerrankin hörppiä teen rauhassa loppuun, ei tarvinnut juosta bussia kiinni eikä ollut muutenkaan kiire mihinkään. 
IMG_8230
11:26 
outfit. tilasin muutama viikko sitten topshopin alennuksesta tämän kimonon. tää oli yksi niistä hieman epävarmoista "onko tää ruma vai cool vai niin ruma että tää on cool" ostoksista. mutta menee coolin puolelle, rakastan tätä.
IMG_8231m
12:27
hypättiin bussista hymysuin. en muista milloin mua olisi viimeksi hymyilyttänyt näin paljon. kaikki oli jostain syystä iloa.

IMG_8232
13:42
pyörittiin ostoksilla kaupungilla. kaisa osti hauskan väriset hai-saappaat. mä ostin kaikkea muuta.

IMG_8227m
14:16
kahvipaussi.
"mä oon jotenkin onnellinen"
"mäkin"

IMG_8233
16:09
IMG_8237
17:45
kaisa kokkasi mulle. mun tehtävänä oli avata viinipullo.
IMG_8238
18:30
osa päivän ostoksista. mun ei taaskaan pitänyt ostaa mitään, tai ainakaan näin paljoa. mutta vaatteet on valitettavasti elämä. 
IMG_8235
22:17
korkeavuorenkadulla lungissa.
IMG_8226
02:11
tavastian diskopallon alla

10 kommenttia:

  1. ihana oli tämä! etenkin 14:16 :-)

    VastaaPoista
  2. rakasta ihmeessä hiuksiasi luonnostaan (vanhoja postauksiasi ja kommentteja kattellessa) !
    itse olen harkinnut permanenttia koska houkuttaa kovin ihana kiharapörrö.
    ihana blogi kerrassaan ja vihdoin eksyin kommentoimaankin asti :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jännä juttu mutta nytkun oon yrittänyt olla suoristamatta näitä niin oon alkanut kyllä myös tykkäämään näistä enemmän tälleen....kiitos paljon!! :-)

      Poista
  3. olipa ihana hyväntuulinen postaus ja oot niin hurjan suloinen!!!! <3

    VastaaPoista
  4. eikä mikä ihana blogi !! selailin pitkälle taaksepäin ja oioi.
    ps. mikä mahetsu tukka sulla !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos!! sun ihana kommentti piristi mun iltaa!
      (ja samat sanat, sait musta myös uuden lukijan)

      Poista
  5. Sulla on aivan ihana tyyli ja noin hiukset! Hassua myös, että oot Jyväskylästä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! :-) ja juu, täällä opiskelen

      Poista