tiistai 23. joulukuuta 2014

put your flowers down, it's too cold

IMG_6781IMG_6904

pssst. huomenna on joulu.
tuntuu aika hassulta. tuntuu että vasta eilen pompin polttavalla rantahiekalla ja istuin hiekkatiellä punomassa mun elämän ensimmäistä kukkaseppelettä. yhtäkkiä värit putosi puista ja tuijottelin märkään asfalttiin heijastuvia katuvaloja. hetki sitten kaikki muuttui vihdoinkin valkoiseksi. ja nyt joulukalenterissa on enää yksi avaamaton luukku. en tiedä mihin tää kaikki aika meni,
mutta oon innoissani.
tykkään olla kotona ja lomalla ja tuhota viimeisetkin rippeet mun säännöllisestä unirytmistä. äiti leipoo ja kissa pyörii sen jaloissa. keittiössä tuntuu soivan vuorotellen vesa-matti loirin masentavat joululaulut ja andrea bocelli. osallistun minimaalisesti joulusiivouksiin. vastaan kysymykseen "kuka haluaa glögiä?" aina myöntävästi. mun soitetuimmat joululaulut on uptown funk ja michaelin black or white.

en tuu ehkä enää olemaan se jouluhypettäjä joka joskus ennen muinoin olin.
 mutta ei mun tarvitsekaan. joulu on siististi ihan semi jees.

pitäkää huomenna kiva päivä. hyvää joulua



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti