torstai 20. marraskuuta 2014

ikkunalauta

DSC_0732mmDSC_0738mDSC_0737mDSC_0743mmDSC_0739m

mietin taas kaksi kertaa että onko mulla oikeesti niin tylsää että kirjoitan postausta mun ikkunalaudasta. mutta se on ehkä kivoin jutska mun huoneessa niin hei, miksei.

kun ekan kerran raahasin muuttolaatikot tähän kämppään olin innoissani koska oon aina halunnut ikkunalaudan. vaikka se aika pieni onkin. ajattelin silti että haluan ahtautua siihen istumaan iltaisin ja leikkiä että oon elokuvassa ja että joku surullinen ysärin rakkausballadi soi taustalla. vähän niinkuin tässä.

vuoden aikana ikkunalle on kertynyt aika paljon kaikkea kivaa eikä siinä pysty istuskelemaan kliseisesti.

tyhjiä viinipulloja, kynttilöitä, koruja, valokuvia, leffalippuja, tyhjiä astioita, kalenteri joka on vielä jumissa lokakuun viidennessätoista, edesmenneen orkidean terälehtiä, joku kasvi joka on ehkä rahapuu mutta siinä on ehkä imukupit ja lonkerot, viiden pennin kolikkoja joita voin käyttää seuraavalla lontoo- matkalla, buranaa jota ehkä otan huomenna aamulla päänsärkyyn, aurinkolasit ruisrockista, tuoksuja.

se on aika kiva.

2 kommenttia:

  1. pliis siis ei ehkä oo parempaa aihetta postaukselle ku ikkunalaudat! täysi sympatia samanlaiselta ikkunalauta-fanaatikolta. ne on vaa nii parhaita, ne on ilonhetkiin kun haluu esittää kissaa ja surunhetkiin kun oikein angstituttaa. tod mun alkuajatus oli et haluun vaan istuskella mun omalla ikkunalaudalla mut nyt se on täynnä kaikkee krääsää. niinkun pointti se, että samaistun ihan 100%! #ikkunalautagirls <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jee ihanaa!!! voin samaistua! toivoisin että mun huoneessa olisi kaksi niin voisin istuskella toisessa ja toisen päälle kerätä kaiken kivan krääsän

      Poista