torstai 27. marraskuuta 2014

huomenta

DSC_0717mDSC_0728m
kiireettömät aamut. hipsin peiton alta hakemaan kupin mun lemppariteetä ja kiidän takaisin sänkyyn. mun kämpässä alkaa olla aika kylmä. mutta äiti antoi mulle viikonloppuna fleece/ponchon (??)  joka on aika ruma mutta ehkä lämpimin koskaan. kääriydyn siihen ja näytän tosi tyylikkäältä.

pitäisi kirjoittaa kymmenen sivua analyysia sarjakuvasta. onko nyt ihan pakko. ehkä pitäisi olla iloinen että opiskelee ainetta jossa voi kirjoittaa esseetä yhdestä lemppari sarjakuvasta. ei pitäisi olla kamalaa. mutta silti, onko pakko.

huomasin tällä viikolla että taylor swiftin uusi levy on tosi hyvä. se hauras imago jonka oon rakentanut mun muka coolin indiepoikabändi-musiikkimaun ympärille musertuu käsiin. mutta meh, mitä väliä.

kertokaa mulle mihin meni marraskuu. ainoa asia mitä muistan tästä kuukaudesta on hauska viikonloppu vaasassa kavereiden kanssa ja loputon the 1975 keikkamasennus ja että zayn malik näytti päivittäin jumalalta.

2 kommenttia:

  1. niin hyvännäköistä teetä!! kotona ollessa on kyl ihanaa kääriytyä lämpimiin ja pehmeisiin vaatteisiin, vaikka ne kuinka rumia olisivatkin :-D (voisin sanoa sen jopa harrastukseksi täällä suunnalla)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo toi on parasta teetä, jee! ja haha joo kotona ei oo mitään väliä että kuinka rumat vaatteet päällä on no one cares xd

      Poista