perjantai 15. elokuuta 2014

I etched a face of a stopwatch on the back of a raindrop

oyeahoeyaa

tuntuu että syksy tuli kun pääsin lomalle.
astuin aamulla ulos ja oon ihan varma että haistoin ekaa kertaa syksyn.
ja punainen lakka alkaa lohkeilella pois varpaankynsistä eikä uimapaikankaan vesi tunnu enää yhtä lämpimältä. 

en tiedä teistä mutta mä en oo ihan vielä valmis kirpeille syysaamuille ja mumfordin ja poikien tahdittamille koulumatkoille enkä ylisuurille villapaidoille tai höyryäville teekupposille.

linkkailkaa mulle teidän tän kesän lempparibiisejä niin voin fiilistellä vielä ainakin hetken pidempään. jooko

ps. helsinki oli taas ihana

4 kommenttia:

  1. muaki turhauttaa sikan kun syksy tulee ja illalla on kylmä ja pitää herätä oikeesti joskus ja hyi kamalaa (en tajuu ku kaikki on sillee oi syksy neuleet tee kirjat koska???? kesä voittaa ok) olipa epämääränen kommentti

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sAMA tiiän että kun syksy tulee niin oon ihan syksyfiiliksissä mutta ei vielä ei vielä en oo valmis. haluun 30 asteen helteet takaisin koska 20 astettakin alkaa tuntua jo tosi kylmältä en selviä syksyä tai talvea hengissä

      Poista
  2. Aaa sun kommentti oli ihana piristys ja vaikka siihen vastasinkin jo niin pakko tulla vielä tänne kommentoimaan jotain kivaa :> Mulle yks kesäbiisi oli ehdottomasti Cayucasin A Summer Thing http://youtu.be/sINzGHV68PA. Tosi kivaa viikonloppua sulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hei kiitos ootpas ihana!!!! olispa mulla ollut tää biisi kun makoilin rannalla ruskettumassa, nyt voin enää vain haaveilla nyyh

      Poista