maanantai 4. elokuuta 2014

i almost wish we were butterflies

yoooooyoyoyoyoo

mulla on viimeinen työviikko kirjastossa, ja tän jälkeen alkaa huima kahden viikon loma. perjantaina aion juosta junaan ja lähteä helsinkiin ekaa kertaa koko kesänä. ää, oli jo aikakin.

keinuttelin viime viikon illat riippukeinussa ja alkoi ahdistamaan kuinka nopeasti aurinko jo laskee puiden taakse. pitäisi vielä ehtiä kesällä huvipuistoon ja mökille. haluan vielä pystyttää teltan takapihalle wifi etäisyydelle ja hiipiä aamulla kostean nurmen poikki aamupalalle. haluan istua yöhön asti piknikillä kavereiden kanssa ja nauraa ja miettiä kuinka hassua että muutaman viikon päästä ollaan kaikki taas ihan eri puolilla suomea.
mun kesälistalla on vielä paljon tekemistä mutta mulla on kyllä ollut paras kesä.
vaikka äitin ja iskän mielestä oon vaan juonut koko kesän "ihan liikaa viiniä". hmm.


piti postata köpiskuvia tänään mutta mulla on photoshopissa auki varmaan 10000 kuvaa mutta sormet kramppaa kuvanmuokkaamisestä ja päivä loppuu kesken. ehkä huomenna!!

hyvää yötä

4 kommenttia:

  1. tuun teille 29.8 perjantaina, sovittiin vurnan kanssa. sopiihan se siis varmasti :)))))

    VastaaPoista
  2. MUN KOMMENTTI EI IKINÄ PÄÄSSY PERILLE :(
    t. pettynyt elli

    VastaaPoista