torstai 10. heinäkuuta 2014

ruisrock

en tiedä miten osaan kirjoittaa viime viikonlopusta ilman että tästä tulee sellaista "äsnksjks oh my godohmygod" tekstiä mutta hei, yritän!!


eejjjj

lähdin perjantaina hirveellä kiireellä ja kolmen tunnin yöunilla (oli hyvä idea kerätä univelkaa jo ennen itse festareita) parin kamun kanssa roadtripille kohti ruisrockkia. ja hei mun ei tarvinnutkaan lähteä telttailemaan yksin vaan mulla kävi tuuri ja pääsin sittenkin koulumajotukseen, jee!

perjantaina näin bastillen tokarivistä, mikä oli superjees. oon koko vuoden katunut miksen mennytkään katsomaan niitä viime vuonna provinssissa ja tää kyllä korvasi kaiken. olin iloinen ja dan smithin sinisilmät näytti tosi kivalta siitä kahden metrin päästä.

bastillen jälkeen juoksin katsomaan vikat biisit olavilta (vaikka käveltiin hennan kanssa eka sen lavan ohi silleen "no ei olavi tuolla ainakaan soita") ja illalla nähtiin vielä example ja guetta. ja vitsi example on vaan aina hyvä.


ejejeee-tile

lauantaina mulla ei ollut montaakaan MUST SEE bändiä, mutta päädyin katsomaan karri koiraa ja mustaa barbaaria ja hämmennyin koska mulla oli mun ennakkoluuloista huolimatta oikeesti tosi hauskaa????

nähtiin myös ihana veronica maggio ja biletettiin studio killersin ekalla keikalla ikinä. ja myönnän että olin vähän pettynyt kun teemu ei ollut lavalla. buu.

eeeeeeeeeeeeeeeee

no sunnuntai. hengailtiin jaden kanssa porttien aukeamisesta lähtien erään lavan edessä venaamassa the 1975. missasin siis robinin voi voi mutta nähtiin lempibändi ja matty healy niin läheltä kuin vaan mahdollista niin ehkä se oli ihan sen arvoista. on vieläkin vähän epätodellinen olo.
ja ok matty saattoi laulaa mulle "and i've been thinking lots about your mouth" ja koskea mun käteen ja se oli ihan kamalaa.

sunnuntaina näin myös you me at sixin uudestaan viiden vuoden jälkeen!! harmittaa kun en tykkää niiden uudesta musasta enää enkä siis juurikaan osannut biisejä. ja olisin halunnut kuulla liquid confidencen, mutta keikka oli hauska ja vaikka en sanoja osannutkaan kuin enimmäkseen vanhoista biiseistä niin hypin ainakin senkin edestä mukana.
ymasin jälkeen pompittiin vielä meressä kun rantalavalla soitti phoenix ja mun tennarit on vieläkin täynnä hiekkaa tän jälkeen

eeeeheh-tile

päädyttiin viellä yöllä jatkobileissä vähän bailaamaan ymasin kanssa icona poppia ja laulamaan journeyn dont stop believing ja mitähän vielä. en tiedä miten tää tapahtui mutta hei, en valita. jos 14 vuotias veera olis tienny että tää tulee joskus tapahtumaan niin olisin varmaan itkenyt lattialla kaksi viikkoa.

olin iloinen ja heitin kärrynpyöriä turun kaduilla neljältä aamulla. paras viikonloppu ♥

eejej

hei tässä vielä yks kuva. moi matty healy nähään uudestaan lokakuussa!!!

ps. pauliina en viitsinyt laittaa meidän viideltä aamulla otettuja selfietä tähän ehheehehee

11 kommenttia:

  1. apua onneks et laittanu meidän selfieitä ♥ :-Dddd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. menin mun kuvii läpi et mitä laitan tänne ja olin sillee JOO EI NNÄITÄ hahah

      Poista
  2. Ihana postaus! Sun blogi on jotenki muutenki nii ihana. Lukiessa tulee jotenki sellane kiva ja lämmin fiilis :) Tuli kauhee ikävä sillon ku sä et postannu mitää pitkään aikaan! Sun tyyli on tosi inspiroiva ja cool ja sit sun bändeihin, leffoihin jne. liittyvät postaukset on aina kivoi :) Oon saanukki sulta tosi monii ja hyvii leffa ja sarjasuosituksii! Kiva ku oot nyt postannu aktiivisesti viime aikoina!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiiitti tää oli ihanin kommentti mitä oon saanut pitkään aikaaan piristit mun päivää!! ja joo yritän parhaani olla aktiivinen ja oon ilonen että innostuin taas bloggailusta 8)

      Poista
  3. Hei pakko sanoo et muaki ärsytti ku ymasilt tuli nii paljon uusii biisei! En ees tienny et niilt oli tullu uus levy ja tulin sinne keikalle vaa nostalgioimaa emoaikoi mut se sit vähän epäonnistu ku ei tullu mitää emoaikasii lempparei. Suretti vähä. (Meinasin Phoenixin aikan tulla puhuu mut en sit uskaltanu ku en yhtää tienny et mitä oisin voinu sanoo. Tai sellanen "hei lol luen sun blogii" ois ollu aika awkward.) Mut ihana postaus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nii ja siel oli tyylii paras meno muutenkin kaikkien vanhojen biisien aikana mut sit vaa tuli kaikkee uutta mistä en niin tykkää yyyh. surku et sun emoaikojen nostalgiointi failas ♥ ja haha joo mäkin vaan vilkutin sulle en viittiny tulla silleen "MOI luen sun tweettejä ja blogia ja oot vilman kaveri heippa" mut kiitos!

      Poista
  4. ääääääääää josh ♥___♥ mul oli vähä sama, että ymasin uus tuotanto ei oikein iskeny... mut sit tyyliin viikkoa ennen niitten keikkaa rupesin kuunteleen cavalier youthia ja sit tykästyin, pikkusen sit kyl harmitti, ku en menny ruissiin niitä kattoon D:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joooo tbh oon kuunnellu cavalier youthin läpi ehkä kerran tai kaks että en tiiä jos kuuntelisin sitä enemmän että jos tykkäisin??? mutta niiden uudessa tuotannossa ei oo vaan hirveesti mitään uutta ja mun mielestä kaikki biisit kuulostaa vähän samalta tai että ne olis kuullu jo niin se ei oikein iske meh. mutta tosi hyvä keikka silti olin ihan fiiliksissä!!!!

      Poista
  5. "ja ok matty saattoi laulaa mulle "and i've been thinking lots about your mouth" ja koskea mun käteen ja se oli ihan kamalaa." ei kai se sitä kellekään erityisesti laulanu..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no eh i dont know ainakin se katsoi muhun koko sen ajan niin se ainakin tuntui siltä anna mun elää mun onnenkuplassa hei ♥

      Poista
    2. okei annetaa sit :D you never know...

      Poista