lauantai 14. kesäkuuta 2014

travelling the road, last known is where i want to be

lalala

vaikka en kuvassa näytäkään hirvittävän iloiselta niin voi apua. oon niin innoissani tulevasta viikosta

seuraavan kymmenen päivän aikana tuun:

-käymään köpiksessä
-näkemään one directionin (eh)
-harry stylesin etenkin
-lentämään ruotsiin
-näkemään yhden mun parhaista kavereista ekaa kertaa ikinä 
-nörtteilemään norrköpingin harry potter näyttelyssä
-käymään lontoossa
-west end live festarit!!!
-näkemään kolme lemppari musikaalia aka the book of mormon, les miserables ja miss saigon
-lontoon les miserablesin nykyinen marius on muuten babe saatan ehkä kuolla
-ja viettämään yön lontoon lentokentällä jännää

how about u

9 kommenttia:

  1. Ooh noi musikaalit on ihan mahtavia, oon ehkä vähän kateellinen!:D Varsinkin kun Rob Houchen on oikeesti aika ihana

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo toivon oikeesti että rob on mun show'ssa koska kuolen haluun nähdä sen se on jo valmiiks ehkä mun lempi Marius ootko hei kuullu sen empty chairsin koska??? Niin hyvä???

      Poista
    2. Sori innostun aina kun joku musikaalinörtti paljastaa itsensä mulle koska tunnen teitä ihan liian vähän oon yksin tän kaiken kanssa hahah

      Poista
    3. Joo Rob on ehdottomasti yks parhaista Mariuksista mitä oon ainakaan ite kuullu, ehkä paras, ja se empty chairs on ihan mahtava. Toivottavasti pääset kuulemaan sen livenä!:)
      Ite olisin kans halunnu nähdä Antonin Enjolrasin, mutta sen vika show tais olla just..

      Musikaalinörtteihin törmää niin harvoin et innostuu aina ku ihan liikaa joku vähänki mainitsee jonkun musikaalin:D

      Poista
    4. Uskon että tuun näkeen robin koska west end live on samaan aikaan niin se ei varmaan ainakaan lomaile.....ja olisin myös halunnu nähä antonin ja mun ruotsalainen kaveri varsinkin koska antonhan on ruotsalainen niin olis ollu coool. Mut oon tosi innoissani tästä uudesta castista kivaa nähdä millaisia ne on!! Onneks rob ei lähde kuitenkaan vielä aaaah. Ja toivon että nään gavin creelin book of mormonisa tää on tärkeää!!!
      Musikaalinörtit on tärkeitä ❤️

      Poista
    5. Joo tä uus cast on kyl niin hyvä! Tykkään esim paljon enemmän kuin tän hetkisest Broadway castistä. Ja jotenki tuntu et kaikki aina hehkutti vaan Antonia, ihanaa löytää joku toinen joka on yhtä fiiliksissä Robista! En oo muuten kuullu mitään siltä uudelta Enjolrasilta, ei tiiä voi olla vaik kuin hyvä.
      The Book of Mormonista en oo kuullu West End versiota (oikeestaan oon vaan lähinnä kuunnellu sitä versioo missä on Andrew Rannells), mutta se musikaali on ihan paras, joten seki olis ihana päästä kattoo.
      Ah kyllä sun kelpaa ku pääset näkemään noin paljon musikaaleja livenä, innostun jo iteki:D

      Poista
    6. Tykkään ihan sikana nykysestä broadway castista kyllä koska ramin kartonkii saattaa olla mun lemppari jean valjean ja muutenkin tosi hyvä!! Ja okei voin nyt vahvistaa että uus enjolras on mahtava ja rob on edelleen mun lempi Marius ja saatoin ehkä tavata robin ja carrien eh eh....ja book of mormonin (GAVIN CREEL!!!) ja miss saigonin castit.....hengailtiin vähän stagedoorilla....
      Ja tbom london castista on ihan liian vähän kaikkee oon vihanen kun ne ei tehny mitään original london cast levyä tai mitään??? Bootleg videokin on london castista aika huono eikä tee yhtään gavinille oikeutta >:( mut london cast on ehkä mun lemppari tai ainakin yhtä hyvä kuin original jeee!!!!!!

      Poista
    7. Ramin karimloo* autocorrect halus välttämättä muuttaa siitä ramin kartongin

      Poista
  2. kuulostaa aivan liian ihanalle !

    VastaaPoista