perjantai 18. huhtikuuta 2014

sun on pakko lentää ilmassa ja potkia kiviä

yayayaid

yyyyyyyy

hei olen veera ja tykkään tuijotella kuvaushetkellä maahan ja hymyillä kengille

oltiin eilen kavereiden kanssa kuvailemassa. huojuttiin kovassa tuulessa. loikittiin pelottavilla kivillä padolle. tuuli pörrötti meidän hiukset. en edes muista milloin oon viimeksi kuvannut järkkärillä jotain muutakuin meidän kissaa, hyvä jos osasin edes käyttää sitä enää. 

mulla on ollut koulusta koko viikko lomaa ja oon menettänyt taas ajantajun enkä oikein tiedä mikä päivä tänäänkään on. sunnuntai????? lauantai ehkä??? myös pääsykoekirjat on päässyt vähän unohtumaan kun oon vaan yömyöhään scrollaillut tumblrissa ja katsellut tv sarjoja ehkä vähän huonolla omallatunnolla.

mutta anyway hyvää pääsiäistä ja syökää paljon pääsiäiskarkkia koska i certainly will ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti