tiistai 4. maaliskuuta 2014

want a little light, but who's gonna save a little light for me

Scan0044mScan0040mScan0043mScan0042m
Scan0038m

nytkun oon toipunut oscareista (tai ainakin melkein. tai noh, en oikeestaan ihan vielä) niin oon taas ehtinyt miettiä biisejä joita löytyy taas vampire weekendin lisäksi mun ensi kesän soittolistalta ja hyllyssä pölyttyneitä kirjoja joita mulla on kesällä taas vihdoinkin aikaa lukea. minkä huvipuiston vuoristorataan meen kiljumaan, mitä keksin mun kesän 2014 to do- listalle, mitä puen ruisrockkiin päälle ja jospa nyt ostaisin vuoden 'trendistä' myöhässä sellaisen söpön flowercrownin.
kesä tuu jo

(viime kesän huonosti skannattuja ja vielä huonommin rajattuja kertakäyttökamerakuvia. olisin voinut ehkä edes pyyhkiä pölyt skannerista. hups)

2 kommenttia:

  1. oi niin ihania filmikuvia! (osa niiden kiehtovuutta juuri onkin huonot rajaukset ja pölyt skannerissa)

    VastaaPoista
  2. Toi pöly tuo noihin kuviin just omanlaista tunnelmaa! Tosi kivoja kuvia :-)

    VastaaPoista