maanantai 17. kesäkuuta 2013

moikka!!

(jep, oon vielä elossa ja silleen :-) )
Ajattelin kirjoitella tänne pikku viestin koska joo, mun blogi on ollut ihan KUOLLUT jostain helmikuusta lähtien ja HALUAN ETTÄ SIIHEN TULEE MUUTOS.
En rupee selitteleen miksen oo bloggaillut, suurin syy siihen on mun laiskuus ja se, että mulla ei oo oikeestaan ollut kuvia mitä haluaisin ladata tänne. Eikä hirveesti mitään kirjotettavaakaan koska joulun jälkeen oon viettänyt melkein kaiken ajan nenä enemmän tai vähemmän kiinni koulukirjoissa tai pelottavan paksuissa ja pääsykoekirjoissa. (niissä ei ollut edes kuvia???!!!!)
Mutta nyt oon VAPAA kaikesta stressaavasta, ja tälleen kesällä mulla olis paljon enemmän kirjotettavaakin, inspiraatiota ja kuvia, koska en vietä ihan kaikkea aikaa neljän seinän sisällä. Ja tuijotin äsken mun blogia ja noi tämän vuoden huikeat kaksi postausta näytti niin yksinäisiltä siellä, että tulin ehkä vähän surulliseksi.
I'll be back!!!
(ehkä jo tänä yönä koska saatan valvoa viiteen Teen Wolfin uuden jakson takia ja mulla olis täällä muutamia Lontookuvia.....)

(ja ps. KUINKA MAHTAVA ON UUSIN STAR TREK????!?!?!?!?))

veera out

7 kommenttia:

  1. uusin star trek on ihan loistava mahtava upea

    VastaaPoista
  2. WOOOOt tulin läpäl kattoo et ooks käyny kirjottelees tää mut kappas oot xdd JA STAR TREK OLI IHA HUIPPU.... nauroin tolle veera out. ihana. mut ei mul muuta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tulit "läpäl" kattoo salee oot päivittäny tätä joka minuutti ja odottanu postausta koska oot mun no.1 fan :)

      Poista
    2. :----( kiinni jäin..

      Poista
  3. JEEEEE oot palannu!! ♥ sun postauksii on ollu kova ikävä :---)
    ps. tiiätkö yhtää et aikooko venla jatkaa bloggaamista? :c jos ei niin lähetän sille pöllöpostilla räyhääjän hehe

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. JEE EDES JOKU ON KAIVANNUT MUA!! ja emmä tiiö musta tuntuu että se ei taida ainakaan nyt hetkeen palailla, sillä ei taida olla oikein enää niin inspistä bloggaamiseen että musta tuntuu että sen blogi on ainakin nyt toistaiseksi koomatilassa. mut sille saa kyllä lähettää räyhääjiä niiku ihan munkin puolesta KOSKA SILLÄ OLI KIVOI POSTAUKSIA

      Poista