sunnuntai 3. helmikuuta 2013

!!I'M ALIVE!!!

DSC_0550d

.....heippa
joo, tiedän kuinka mun lähes jokainen viime postaus on loppunut lupaukseen siitä, että herään mun bloggauskoomasta, mutta hupsista.
jos nyt selittelen mun viiden (tai ehkä kuuden????) viikon hiljaisuutta niin struck by lightning (jonka oon ehkä katsonut liian monta kertaa), vlogbrothers (joita voisin katsoa vieläkin 2897 tuntia päivässä kyllästymättä), pitch perfect (paras), les miserables (aah), new girl ja miljoona muuta elokuvaa ja kivaa tv-sarjaa taitaa olla aika syyllisiä tähän. ja ehkä vähän myös mun laiskuus ottaa kamera käteen ja etsiä jotain kuvaamisen arvoista.

mutta tässä aistikas kuva musta ryystämässä kaakaota, jee.
((lupaisin taas, että muutun paremmaksi bloggaajaksi mutta en tiedä uskallanko))

3 kommenttia:

  1. vlogbrothers ja pitch perfect ja les miserables on kyllä ihan hyviä syitä unohtaa bloggaaminen shhh

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo oon aika samaa mieltä....ehkä anteeksiannan itseni tästä! :-)

      Poista
  2. upee blogi! :-)

    laureve.blogspot.fi

    VastaaPoista