tiistai 27. marraskuuta 2012

pieni kaakaohetki

DSC_0607 DSC_0548hDSC_0555qDSC_0550g DSC_0554kdk

Jouluvalot, Imagine Dragons, liiallinen teenjuominen, Glee, masentava vesisade, Twitter, Lontoosta haaveileminen, päivät pyjamassa, yölliset Glee-fanitukset, paha kaakao, 'miksei jo sada lunta?', nuha, aamupalavohvelit, Take Me Home, olematon koulumotivaatio, browniet, joululahjalista, David Bowien Heroes, Musen keikkaodotus, Glee ja vielä kerran Glee.
nää jutut tiivistää mun marraskuun aika hyvin

ja moi kaikki mäkin yritän herätä henkiin melkein kuukauden hiljaisuuden jälkeen :-)

8 kommenttia:

  1. Apua veeruli kuuntelin just Radioactive ja haaveilin Lontoosta ku luin tätä, menee jo pelottavaks! Onneks nähää pian, kauhee ikävä! Oot ihana :) ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. EEK OOT MUN SPIRIT ANIMAL!! haha jee 9 päivää enää, en malta odottaa! :---)♥

      Poista
  2. Eikö tuo kirja ekassa kuvassa olekki Perks of being wallflower ? Se on älyttömän hyvä kirja :)

    Glee-fanitus <3 :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo on! TEN POINTS FOR YOU!! yks mun kaikkien aikojen lempikirjoista myös :--)

      Poista
  3. noi kaakaot näyttää hyviltä! :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin munki mielestä mutta ei ne ollutkaan......

      Poista
  4. Eikä, oon selaillu sun blogiis nyt läpi vähän aikaa ja saatetaan olla sama ihminen. Miks se onkaan niin että ne samanlaisimmat ihmiset ei ikinä voi olla siel omassa koulussa (mun tuuri :-(..) Voisit tulla tänne nyt ja puhuttas pottereista ja kaikist hyvistä kirjoista ja katteltas doctor whota ja kaikkii söpöi youtubereit :-)

    Mut blogis on huippusöpö ja oot hirmusen nätti tyttö!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. OOH IHANIN KOMMENTTI IKINÄ!! ihanaa että siellä jossain on mun doctor who/potter/youtube/yms soulmate haha :-D ja kiitos!!

      Poista