maanantai 22. lokakuuta 2012

Nice is nice

DSC_4244DSC_3985-tileDSC_4029DSC_4185DSC_4036DSC_4197DSC_3999DSC_4205DSC_4175DSC_3973DSC_4133DSC_4141
 Viimeisessä kuvassa näätte mun suhteen taiteeseen tai pikemminkin sen, että en ymmärrä sitä kovinkaan hyvin....vaikkaVincent Van Goghista tykkään kyllä.  (ei, sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa että Vincent Van Gogh jakso on ehkä mun lemppari Doctor Who -jakso. Ei mitään... Mutta tykkään siitä, ihan oikeesti!)

Anteeksi taas kuvavyörystä, mutta kuvat kertoo enemmän kuin tuhat sanaa eiks jeah. Mutta tälleen lyhyesti sanottuna meillä oli ihana loma. Syötiin joka aamu tuoretta patonkia aamupalaksi niinkuin oikeet ranskalaiset. Aurinko paistoi melkein kaikkina päivinä, ja sain itekkin jopa vähän rusketusta (yleensä oon kalpea kuin nörtti). Huomasin mun pettymykseksi kuinka surkeat mun ranskankielentaidot onkaan. Käytiin myös taidemuseossa ja hypättiin yhtenä päivänä junaan ja matkattiin Cannesin ihanalle rannalle. Pakoiltiin Vilman kanssa Ooh la laa- poikaa. Käytiin joka päivä ihanissa ravintoloissa syömässä. Ja Vilma paljasti itsensä vahingossa saksalaisille pojille. Hehe.

22 kommenttia:

  1. vauuuu upeita kuvia! ois kiva päästä joskus käymään etelä-ranskassa, ite oon ollu vaa pohjoisessa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mäki oon ollu pohjoisemmassa aikasemmin ja se on hassuu että kun menee etelään että on vielä ranskassa kun vaikuttaa ihanku eri maalta jollain tavalla XD ainaki on paljon lämpimämpi!

      Poista
  2. UUUU NICE! Ja iha siiisti toi Marc Chagall-jutska varmaa! ;) JA TOI VESI ON NIIIIIN IHANAN VÄRISTÄÄÄÄ

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha olihan se iha ok XDXD joo toi vesi on kiva!

      Poista
  3. Mikä kamera sull on? ja onks sull siihen objektiiveja?:) Entä sun siskolla, käytättekö samaa kameraa?



    IHANA BLOGI! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo vilmu käyttää mun kameraa he hee. ja nikon 3100d jossa on normi 18-55mm ja sit 55-200 objektiivi. nykyään kuvaan enemmän tolla jälkimmäisellä, sillä tulee jotenki parempii kuvii mut kohteen pitää olla vähän kauempana et se suostuu tarkentaan. ja kiitoos!

      Poista
  4. Sulla on ihana blogi, tosi kauniita kuvia *u* Tosi kiva tietää että sä fanitat Doctor Whota, Vincent Van Gogh -jakso on myös yks mun lempijaksoista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oooo yllätyn aina kun joku muukin sanoo että katsoo doctor who koska liian vähän ihmisiä katsoo sitä täällä!! ja kiitos :--D

      Poista
  5. Sulle ois liebster -tunnustus mun blogissa :-) http://fallen-down-the-rabbit-hole.blogspot.fi/2012/10/liebster-blog.html

    VastaaPoista
  6. mun blogissa on sulle haaste ! :)
    http://mymustacheworldblog.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. Eikä kuinka ihanaa! Mäki niiin kovasti haluisin päästä Nizzaan!!!

    http://riinaslittlethingcalledlife.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  8. tiesitkö että the perks of being a wallflower ei tuu ollenkaa suomeen teattereihin:-----( itken verta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. JOO HUOMASIN TÄMÄN KAUHISTUTTAVAN JUTUN TÄLLÄ VIIKOLLA!!!!! AAAAAARGH

      Poista
  9. Ihania kuvia Afroni <3 Ikävä :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti laaaaaamaaaaaaa!!! mULLAKIN♥

      Poista
  10. siis onko Vilma sun sisko? :D mulle on jääny asia vähä epäselväksi niin aattelin kysyä :) ootte niin samannäkösiä! :)

    VastaaPoista