sunnuntai 21. lokakuuta 2012

keep the earth below my feet

PA190030-tile
 Tää on 'hei olen vielä elossa Nizzanmatkan jälkeen', sekä 'hei olin eilen katsomassa ihanaa Billy Talentia + rakastan keikkoja'-postaus. 
 Keikat on ihania. Se ihana käsinkosketeltava jännityksen tunne just ennenkun bändi nousee lavalle. Se, kun saat pomppia ja huutaa laulujen sanat niin kovaa kuin ikinä pystyt, eikä kukaan pyydä sua hiljenemään, että ihmisraukkojen korvat säästyisi sun lauluääneltä. Ja Billy Talent oli mahtava. Tykkäsin vielä enemmän kuin Provinssissa. 
Tänään oon yrittänyt ignorata mun vasemmassa korvassa piipittävän tinnityksen. Ajelin myös iloisena kauppaan ostamaan itselleni sipsiä (jotka murustelin mun sänkyyn yhyy). Luin myös kirjaa, katsoin Vampire Diaresin uusimman jakson, tweettailin, kiljaisin kun näin One Directionin tv:ssä, pidin Joseph Gordon-Levitt leffaillan ja fanityttöilin vähän lisää. Nyt makoilen sängyssä ja kuuntelen ihanimpia indiebiisejä mitä tiedän ja muistelen kuinka juoksentelin eräänä kesäyönä pyjama päällä autiolla tiellä peltojen välissä ja tunsin osaavani lentää.

ps. mulla ei ollut hyviä kuvia keikalta, joten oikeanpuoleisen jouduin varastamaan maijun facebookista eli credit menee maijulle!

6 kommenttia:

  1. Ne oli kyllä eilenkin ihan mahtavia!

    VastaaPoista
  2. joseph gordon-levitt on jotain niin parasta... (500)Days of Summet, 50/50, Inception.. oijoi <33

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. NIIN ON!! ootko ollu muuten kattoon sen uuden premium rush leffan? :-D haluisin iha sikan mut lähin finnkino on tzmpereella eikä sitä mee täällä missään, ähh

      Poista
  3. mä haluan niin kokea ton keikkafiiliksen, en oo koskaan päässy kattomaan ketään (kiitos coldplay kun et tullu suomeen) mutta joulukuussa oon menossa kattomaan musea, jota oon koko ikäni halunnu mennä kattomaan! + joseph gordon-levitt ah.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. coldplay on kyllä kieltämättä kakkapää kun ne ei ikinä näytä jaksavan raahautua tänne!! JA MÄKIN MEEN KATTOMAAN MUSEA, ah tuskin maltan odottaa enää

      Poista