lauantai 22. syyskuuta 2012

You went left and I went right, as the moon hung proud and white. You would have loved it here tonight

DSC_0857
Mulla on ollut ihana aamu. 
Istuin peiton alla hörppien teetä mun The Beatles mukista, ja tunsin, kuinka se höyryävän lämmin kuppi palautti lämmön mun kylmiin käsiin. Kuuntelin Mumford & Sonsin uutta albumia, eikä mulla ollut kiire mihinkään. Raotin verhoja, ja katselin ikkunasta ulos tuonne harmaaseen syysaamuun ja tunsin itseni tosi pieneksi tässä maailmankaikkeudessa.
Hassua, miten musiikki saa joskus maailman näyttämään niin paljon ihanammalta, kauniimmalta ja paremmalta paikalta elää. Hassua, miten se saa sut tuntemaan miljoona asiaa yhtäaikaa; haluaisi vain itkeä tai nauraa, tai juosta maailman ääriin ja huutaa ilosta, mutta samaan aikaan haluaisi vain istua tässä ja nyt, ilman kiirettä, tekemättä mitään.
Kun kuuntelen Mumfordia, musta tuntuu just tältä.
(Kuunnelkaa tekin niiden uutta levyä, pliis.)

Ps. Hehee, mikä mun ulkonäössä on vaihtunut? Pikku vihje: katsokaa mun hiuksia!

16 kommenttia:

  1. ää tää sun blogi on aivan ihana! :>

    VastaaPoista
  2. I love every single thing in your blog: every letter, every word, photo and MUSIC

    VastaaPoista
  3. tosi kivat hiukset! tuntuu, että kaikki leikkaa nyt tollasen pitkän polkkatukan, muakin kyllä houkuttelis... : D

    hei aiotko sä lukea the casual vacancyn englanniksi kun se ilmestyy ens viikolla? mietin vaan, että tiedätkö saako sitä mistään seinäjoen tai vaasan kirjakaupoista? : )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha kiitti! JA JOO AION LUKEA!!!!! mutta en yhtään tiedä, ajattelin että tilaan sen joko nyt tässä viikonloppuna cdon.comista tai sit soitan maanantaina vaasan suomalaiseen kirjakauppaan että saako sitä ostettua sieltä heti torstaina niin voisin varata itelleni yhden ja iskä sais käydä hakemassa mulle kun se on vaasassa töissä :--D mut en tiä mun mielestä siellä nettisivuilla oli ainaki sen kirjan kuva silleen että uskoisin et se tulee heti myyntiin! koska se on queen rowling niin pakko!

      Poista
    2. jee tuunpas vielä päivittään tilannetta! : D mä en saanut soitettua seinäjoen suomalaiseen niin sit soitin vaasaan ja siellä kyllä on! mun kaveri on vaasas koulus niin lahjon sen hakemaan sen. kun ite asun isossakyrössä. : D mutta oijoijoi en malta odottaa!!!!

      Poista
    3. JOO nii mäki soitin sinne ja varattiin mulle sinne kappale! he he hee vitsi oon ihan liian innoissani en malta odottaa ja sEN ON PARMEPI OLLA SIELÄ TORSTAINA TAI LIITYN KUOLONSYÖJIIN. ja sun pitää sitten kertoa mitä tykkäsit siitä! voidana jakaa lukukokemus haha

      Poista
  4. Tykkään sun blogista ihan mielettömän paljon ! Nuo hiukset on kivat, oot muutenki hirmu kaunis C:

    VastaaPoista