keskiviikko 19. syyskuuta 2012

So, that's who I am.

tumblr_ma0tclOnlI1rogngso1_500-tiletumblr_m9n4e3KHCc1rogngso1_500-tiletumblr_m8c09bLlzM1rogngso1_500-tiletumblr_m4rzy6FIbj1rogngso1_r2_500-tiletumblr_m2k854WWtS1rogngso1_500-tile
   Oon nähnyt tän varmaan miljoonassa blogissa ja muhunkin iski himotus tehdä oma versio tästä. (ja innostuin taas vään tuttuun tapaan ja näitä tulikin tälläinen kuvavyöry tänne) Mulla ei oo muutenkaan juuri mitään postattavaa, koska mun kaikki aika menee nyt opiskeluun opiskeluun. Mulla oli tänään eka yo-koe ja oli ehkä vähän vähemmän karmaisevampi kokemus mitä odotin. Osasin selittää jotenkin järkevästi yhteiskuntaopin kiemuroista ja kuuden tunnin yhtäjaksoisen kirjoittamisen jälkeen olin ihan varma että mun käsi on jotenkin halvaantunut tai kivettynyt sen kynän ympärille. Auts. Huomenna saan sitten innolla jatkaa taas matikan opiskelua, koska se mulla häämöttää edessä ens viikon perjantaina. Onneks tykkään matikasta. Ainakin tykkäsin. Kun on laskenut kuuden kirjan melkein kaikki tehtävät niin alkaa sekin vähän tökkiä.

6 kommenttia:

  1. Oho, oot tosi erilainen ku mä! Ehk 2 mistö oon samaa mieltä :D

    VastaaPoista
  2. MATIKKATIIMIIIII<3 mä en ymmärrä kuinka pärjään keväällä ilman sua sitte ku pitis lukeee :----(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. YHHYYY KYL SÄ PÄRJÄÄT MÄKIN OON NYT PÄRJÄNNYT!

      Poista
  3. Mä voisin aivan heti allekirjoittaa aivan jokaikisen kohdan!!! Ja voih! Mumford and the sons... <3

    VastaaPoista