perjantai 28. syyskuuta 2012

blue skies are calling

DSC_0955
Taas yhden kuvan postaus. Mutta katsokaa mikä kaunokainen mulle saapui eilen!! 
Yritin eilen opiskella ahkerasti matikkaa, mutta olin kuulevani koko ajan auton ääntä pihasta ja jouduin viiden minuutin välein juoksemaan ikkunaan ja lurkkimaan että joko iskä olisi tullut kotiin ja tuonut mulle tän Rowlingin uuden kirjan. (Kuva on vähän valetta koska en oo ehtinyt aloittaa edes lukemista vielä. Mutta tänä yönä mä luen! ja katson uuden Gleen hehee)
Iloitsen myös siitä ,että ylppärit on tältä syksyltä ohi! Yhteiskuntaopista mulla on alustavasti E, ja mulla on vahva tunne että matikasta voi ehkäpä tulla sama, koska se tuntui menevän tosi hyvin tänään. Ja nyt mulla on vihdoinkin aikaa lukea muutakin kuin oppikirjoja, ah. 

11 kommenttia:

  1. Suloinen kuva! Noi lasit ja sun hiukset on upeet!!

    VastaaPoista
  2. ihana kuva!! ja mun pitäis tilata toi kirja myös, ärsyttää olla peeaa:(

    VastaaPoista
  3. Ihanan oloinen blogi ! :)

    http://ilonajuliafashion.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. oi sulla on ihana blogi :) !

    http://screamtillthewordsdryout.blogspot.fi/

    VastaaPoista