keskiviikko 15. elokuuta 2012

mökkeilyä!

DSC_0182DSC_0191DSC_0208DSC_0226DSC_0248DSC_0252 Ähh mulla on aika paljon kuvia mitä olis hauska laittaa tänne mutta oon ollut nyt viimeaikoina tosi laiska. Lisäksi koulu on kakkaa. Ylppäreihinki pitäis yrittää opiskella, mutta Cassandra Claren City of Lost Souls ja eräät tv sarjat vetää mua jatkuvasti mahdollisimman kauas pois koulukirjojen luota. Mutta tässä jotain mökkikuvia :-)
JA P.S!!!!!!!!!!! MUN TOSI IHANA HYVÄ YSTÄVÄNI lähti vaihtooon amerikkaan yhyy ja nyt haluan mainostaa Lauran vaihtariblogia jee menkää seuraamaan täältä!

8 kommenttia:

  1. Ah ihania kuvia!:)

    http://sweetttdreams.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. äää... vaihtarit on kauheita!! tulee itku, kun taas lähtee uus satsi ties minne jorpakkoon, kun just tuli vanhat takas :(
    mutta ihanuuskuvia taas! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niinpä tää o eka kerta ku kukaan mun kaveri lähtee vaihtoo ja on kyl tosi outoo ja surullista!! ja kiitos :)

      Poista
  3. niin ihana tunnelma näissä kuvissa :)

    VastaaPoista