keskiviikko 29. elokuuta 2012

I don't know which way I'm going, I don't know which way I've come.

DSC_0236-tileDSC_0250
 Tänään oon
 -nukkunut kiitettävästi pommiin
 -paukutellut mun henkseleitä
 -syönyt omenapiirakkaa
 -lukenut matikkaa
 -katsonut The Big Bang Theorya ja nauranut kuoliaaksi
 -laskenut lisää matikkaa
 -kuunnellut parasta musiikkia
 -katsonut, kuinka lehdet alkaa kellertää puissa ja fiilistellyt tulevaa syksyä
 -ja miettinyt varmaan puoli tuntia, että minkä otsikon keksisin tähän postaukseen. Päädyin Coldplayn Til Kingdom Come biisin sanoituksiin.

Mitä teille kuuluu? :-)


16 kommenttia:

  1. Oi miten ihanat hiukset! Onko sulla luonnostaan tommoset kiharat vai teitkö ne jotenki?:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jooo mulla on ihan järkyttävän kiharat XD eli ihan luonnostaan ne menee tollai. tässä oon kyllä vähän kihartanu niitä että ne suoristuis ja menis silleen 'järkevälle kiharalle' :-D

      Poista
  2. oot niin hirrmusen kaunis ja siul on ihaaanat hiukset<3 oon niin kateellinen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha kiitos, ei kande olla kateelline! XD

      Poista
  3. mistä toi sun paita on ostettu? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. lindex, 14,95 tai jotain sellasta :-)

      Poista
  4. voi kun sulla on kauniit hiukset! :-) kiva nähdä oma unelmatukka tällee konkreettisesti jonkun toisen päässä.

    http://saara-alisa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Sulla on ihan super ihanat hiukset !!

    VastaaPoista
  6. oot kyllä ihan hirmusen kaunis ja muutenkin ihania kuvia sun blogissa, pääsi just ihan lemppareihin ! mistä oot ostanu noi kengät?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! hui en ajatellu et olisin ikinä mitenkään yks kenenkään lemppareista haha ja ne on biancosta!

      Poista
  7. voi mä rakastuin sun hiuksiin! aivan superihanat :-) ja tää blogi myös!

    VastaaPoista
  8. Iiih, GIRLCRUSH, sun blogi on aivan ihana, susta puhumattakaan! <3 Pakko jäädä kyttäämään!

    VastaaPoista