torstai 23. elokuuta 2012

ädnfasnjkasfjn

DSC_0232
   Favourite food
DSC_0383
   Laughing out loud. Lmao
DSC_0246
   The book I'm reading
DSC_0202
   Nom nom nom 

Tää ei liity mitenkään kuviin jotka postasin mutta mulla on PANIIKKI!!! Stressaan hirveesti ylppäreistä apua!! Tuntuu että en oo lukenu paljon yhtään mitään ja vihaan itseäni koska olin kesällä kamala laiskamato ja vietin vain laatuaikaa tietsikan kanssa vaikka mun olis oikeesti pitäny lukea paljon enemmän! Ja tää kaikki alko siitä, kun mun matikanopettaja meni sanomaan kaks päivää sitten jotain sellaista että "EI OLE ENÄÄ PALJON AIKAA LUKEA. KAIKKI AIKA ON KULUNUT" Ja mä tunsin sydämessäni hirveen omantunnonpiston koska en ollut silloin vielä edes avannut matikan kirjaa joten nyt oon laskenut funktioita ja toisen asteen yhtälöitä ja kaikkea mahdollista viimeiset neljä tuntia. Onneks sentään yhteiskuntaoppia oon lukenu ajoissa. Matikka on vaan mulle yks tärkeimmistä aineista joten help WHY AM I SO DUMB 
Oikeesti sitten kun ylppärit on ohi eli about 5 viikon päästä leivon itselleni ihan valtavan kakun palkinnoksi jos oon selvinnyt hengissä.
Nyt mun on pakko lähteä iltalenkille vähän tuulettumaan moikka hahahee

6 kommenttia:

  1. en kestä en kestä en kestä tota coveria saan kohtauksen tästä ihanuudesta! <333

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. qöbeibiwrfie hahahaa mäkin aina kun kuuntelen mutta seon vaan niin perfection! ed fangirls!

      Poista
  2. Voi veera hassu, kauheesti sanottu jartsalta mut on ruottiski koko aika semmonen olo ku kauhee paasaus et NYT ON AIKA TEHDÄ TÖITÄ mut ei kantsi ottaa NIIN vakavasti, kyl me selvitää ja sit juhlitaan ku ohi syksyltä! Party party mun synttärit sopivasti :p tsemppiä (ittekki just yritän tätä ruottii päntätä -.- )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo NII SELVITÄÄ haha joo syn synttärit sitten jee sillon ei oo enää mitään kirjotuksii niin en malta odottaa FREEDOM!

      Poista