tiistai 17. heinäkuuta 2012

strawberries, perfect shoes, and my face

DSC_0320DSC_0326DSC_0407DSC_0399
moiiiii
Oon viime päivinä syöny hirmuisesti mansikoita, katsonut liikaa Supernaturalia ja istunu sisällä kuunnellen sadetta. Mulla ei oo yleensä tapana laittaa mun ostoksista kuvia, koska ostan about turhimpia asioita ikinä kuten Potter mukeja ja Spider-Man tarroja. Ehheeh. Päätin nyt tehä kuitenki poikkeuksen koska äiti osti mulle alesta unelmakengät joita oon etsiny vaikka kuinka kauan. Jee!
P.s Tajusin just että loma loppuu ihan pian. Ahdistuin koska en oo ehtinyt tehä vielä mitään.

8 kommenttia:

  1. oi mistä noi kengät on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. biancosta! ja ne oli 50% alennuksessa wooooo

      Poista
  2. Huijjuijjui miten ihana blogi! Sait lukijan:)

    http://itsavioletworld.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. VEERA NOI KENGÄT AH ON IHANAT OON MILJOONA VUOTTA ETTINY VÄHÄ TOLLASII ENÄ IKINÄ OO LÖYTÄNY IHANAT

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hei anderson (TURN AROUND YOU ANNOY ME( noi oli mul pääl batmanis etkö nähny XDXD mut KIITOS

      Poista
  4. wow. your shit looks amazing *-* find your blog very good and i like the pictures <3

    love
    beauthi.blogspot.com

    VastaaPoista
  5. oooiii, sul on ihanat hiukset :o

    http://jutanblogi.blogspot.fi

    VastaaPoista