keskiviikko 11. heinäkuuta 2012

LONG LIVE HARRY POTTER

IMG_2931IMG_2799IMG_2959IMG_2957phelpsit 273IMG_2818 (2)P7110110 – Kopio
En pysty mitenkään käsittämään että mun elämän parhaasta päivästä on jo VUOSI. Tuntuu että tää päivä olis ollu ihan hetki sitten. Tasan vuosi sit tutustuin Venlaan, Vilmaan ja Miihin ja tapasin James ja Oliver Phelpsin. Ja James antoi meille neljälle liput Deathly Hallows part 2 kutsuvierasnäytökseen. Ja me kaikki itkettiin ilosta ja surusta koska se oli viimeinen Potterleffa. Enkä oo oikeesti ikinä itkeny niin paljon.
Oon vaan oikeasti ikuisesti kiitollinen Phelps kaksosille noista lipuista. Oon ollu Potterfani siitä asti kun sain ekan kirjan 7 vuotiaana, joten mulle oli vuos sitten tosi kova pala että ne loppui. Mutta James ja Oliver teki mun Harry Potter aikakauden lopusta täydellisen. En olis ikinä pystyny kuvittelemaan parempaa päätöstä kaikkien niiden 10 vuoden kirjojen ja leffojen odotukselle. Oon nyt kuitenki huomannu että  Potterit ei oo todellakaan loppunut. Fanit pitää sen kaiken taian elossa. 
Long live Harry Potter  ϟ 



2 kommenttia:

  1. Sweet jesus christ oon selannut blogiasi ehkä kaksi minuuttia ja olen totaalisen rakastunut sinuun. Tuo leijonanharjatukka ja upeat kuvat ja potterheadeys omgomgomg marry me ;______;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. AAAAA KIITOS PALJON IHANA!!!!! tykkään myös sun blogista hirmuisesti :-------)

      Poista