sunnuntai 1. heinäkuuta 2012

"I feel infinite."

DSC_0587DSC_0411DSC_0317DSC_4143
moiiiiiiiiiiiiiiii
Mulla on ollu superhauska viikonloppu! Lähdettiin perjantaina kamujen kanssa mökkeileen ja tultiin nyt kotiin. Mulla oli ainakin tosi hauskaa, vähän vaihtelua mun normi viikonloppuihin jotka vietän yleensä mun rakkaan tietokoneen kanssa :-)
Luen tällä hetkellä The Perks of Being a Wallflower kirjaa toista kertaa ja aaah, se on yksi täydellisimmistä ja ihanimmista kirjoista mitä oon ikinä lukenu. Odotan ihan liian innoissani jo että se tulee leffana syyskuussa.  En varmaankaa kestä odottaa niin kauan koska jo se traileri näyttää niin täydelliseltä. Vielä enemmän odotan kyllä perjantaita koska silloin on ensi illassa The Amazing Spider-Man. Oon laskenu siihen päiviä jo kauan ja oon itseasiassa hyppiny koko viikonlopun pöydillä ja sohvilla leikkien hämähäkkimiestä. Huoh. 

 itken joka_ ikinen kerta kun katon tän. liian ihana.

13 kommenttia:

  1. aaaa mäki ootan niin paljon tota The Perks of Being a Wallflowerii! hassuu kattoo ku emma watson on siinä ku oon tottunu et se on vaa pottereissa... :-DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. je eje en tiä mun mielestä ei tunnu hirveen oudolta! toisaalta aika yllättävää ku en oo muita emman leffoi nähny mut ehkä sen takii ku samin rooli eroo nii paljo hermionesta ja se on muutenki nii täydellinen tähän rooliin että aah

      Poista
  2. Oot tosi kaunis! Kiitos ihanasta leffa ehdotuksesta. (:

    VastaaPoista
  3. veera the real amazing spiderman!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oh yes I'm way better than the Garfield guy aöfaehoifheoi.

      Poista
  4. hei vaikuttaa ihan huipulta leffalta! nyt et oo ainoo joka ei jaksa oottaa:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha hienoo, mun tarkotus oliki aivopestä kaikki rakastumaan tähän! mission accomplished!

      Poista
  5. vaikuttaa kivalta blogilta, jään seuraamaan (-:

    VastaaPoista
  6. mistä oot ostanut tuon kirjan? :) en oo löytäny sitä mistään vaikka oon etsiskellyt.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ostin ton omaksi ihan hetki sitten öö cdon.comista! siellä oli molemmat, enkuks ja suomeks ja ei maksanu edes hirveesti :-)

      Poista
  7. sulle on 'haaste':) http://hcami.blogspot.fi/2012/07/attention.html

    VastaaPoista