torstai 14. kesäkuuta 2012

violence harry and the suicide squirrel

åäjjoibiujskjdsjkkjdskjhdsdskjkhfdkjIMG_8686IMG_8757IMG_8838IMG_8731IMG_8894IMG_8967IMG_8874IMG_9008IMG_8898IMG_9042IMG_9022IMG_9001
meitsi vähän taas innostu laittaan näitä kuvii tänne.....................mut nää on nii hauskoja!
Olin siis Espoossa Vilmalla mun Harrien kanssa! Mä ja Venla tultiin jo sunnuntaina ja Mii sit liitty meidä seuraan tiistaina. Oli taas ihan superkivaa. Me yritettiin pitää taas kerran pottermaraton mut kahden leffan jälkee päätettiin ettei jaksetakaa XD Hengattiin stadissa, syötiin vapianoruokaa ja kuunneltiin pottervalssia täysillä mun puhelimesta ratikassa ja bussissa ja espalla ja kaisaniemessä ja jokapaikassa. Käytiin myös kattoo maailman surkein leffa. Ainoo hyvä puoli siinä oli Tom Hiddleston, jonka takii oikeestaan mentiin se edes kattomaan.
Me tutustuttii melkein vuos sitte Kaisaniemessä Phelps kaksosten fanitapahtumassa ja oltiin sit keskiviikkoaamuna just kaisaniemessä muistelee sitä mahtavaa päivää ja Oliver Phelps päätti tweettaa meille!  Toi oli töydellisin asia ikinä!
Mulla on nyt jo ikävä ja jos ei muuta niin pakotan Velmun, Vilmun ja Miin meille loppukesästä ja käytän vaikka Tom Feltonin kidnappaussuunnitelmaa siihen tarkotukseen, muahahhrehr

8 kommenttia:

  1. ohoii matikkatiimini jäsen, tosi ihania kuvia!!

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia ja sait uuden lukijankin! :)

    http://iiris-mylife.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. wau sulla on ihana blogi! ja hiukset on jotain upeutta ♥

    http://roosankirjotelmia.blogspot.fi/

    VastaaPoista