tiistai 5. kesäkuuta 2012

lalalalala life goes on

DSC_5475-tileDSC_5561-tileDSC_5540
Jee, loma! Mulla ei oo kyl hajuukaan et miten aion viettää mun kesäloman koska mulla ei oo töitä... Muutenkaan mulla ei oo mitään muita suunnitelmia ku Provinssi ens viikonloppuna jota odotan ihan superhyberinnoissani! Eturivin paikat Snow Patrolista, Billy Talentista ja Rise Againstista on jo varattu mulle, Maijulle ja Margelle :-----)
Muuten mul eii oo mitään, uskon vaa et katon koko kesän Pottereita ja Doctor Whota mut mikä oliskaa parempaa. Ilmottauduin myös eilen ylioppilaskirjotuksiin ja oon jo aika kauhuissani. Syksyl olis tarkotus kirjottaa yh ja matikka, hui
JA AINIIN VIIKONLOPPUNA NÄÄN MIIN, VILMAN JA VENLAN JEE.

4 kommenttia:

  1. exterminate, exterminate!6. kesäkuuta 2012 klo 0.25

    OOO DOCTOR WHO whiii kiitos veera sait mut ihan koukkuuun siihen! ps. ihanaaa laitoit ton tissikuvan meist hehehehe

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ole hyvä, tarviin jonku kenenkaa puhuu siitä nii oli pakko koukuttaa sut XD en vielkää tajuu kui toi on tissikuva mut sori!

      Poista
  2. ihanii kuvii sul tääl!! saanko kysyy mitä kameraa ja objektiivei käytät? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mul on nikonin 3100D ja oon yleensä aikasemmin käyttäny aina tota iha normi 18-55mm objektiivii mut nyt oon innostunu kuvaamaan aika paljo nikonin 55-200mm objektiivilla :--D ne on oikeestaa vaa tollasii perucobjektiivei mitkä tuli mul siinä pakkauksesssa mukana ku ostin :--)

      Poista