perjantai 18. toukokuuta 2012

this is how we do

DSC_4805DSC_4793DSC_4795DSC_4835DSC_4822DSC_4849
Oltiin Maijun ja Jonnan kaa tänään tälleen perjantain-ilman-koulua- päivän kunniaks Vaasassa ostoksilla! Mulle tuli oikeesti niin tarpeeseen toi reissu, koska mulla on vaatekaappi täynnä vain villapaitoja yms ja tarviin vähän jotain kesäisempää jo XD 
Oli kiva päivä vaikka mun jalat onn hieman kuolleet nyt. Mut sain vihdoinkin Glee konserttileffan jota oon yrittäny tilata itelleni jo kuukausia mutta se ei oo ikinä tullu perille asti. Ja musta tuntuu et kirjotan jokasessa postauksessa Gleestä täällä......
P.s näytän tosi angstilta tossa vikassa kuvassa, mutta mun oli pakko laittaa se ton Beatles paidan takia XD Vihaan henkkamaukkaa oikeesti. Niillä on aina uusia Beatles paitoja ja mun on aina pakko ostaa yks lisää vaikka omistan niitäkin jo varmaan neljä, sigh. Rough life.
HYVÄÄ VIIKONLOPPUU

13 kommenttia:

  1. tuippelishuippelis hei mukavaaa oli grrr.

    VastaaPoista
  2. OMG VEERA IHANA TOI HATTU JA TOI PAITA OMGOMG NICE

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jee kiititi hiddleston! (sori et voi olla mrs.hiddleston se rakastaa markii anteeksi)

      Poista
    2. voi helvetti niimpäs se onki

      Poista
    3. ps. mä katoin e ton ekan kuvan reunas oli matoja mut sit ne oliki jonku lentäivä hiuksia =))

      Poista
    4. veerasuglydancefan omg marge :D joo ei ollu madot nyut päässy valloilleen....

      Poista
  3. love love your blog :)
    i am going to follow you
    http://sonja-sillyworld.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. http://mymustacheworldblog.blogspot.com/2012/05/haaste.html
    tässä sulle haaste ;)

    VastaaPoista
  5. Wonderful Blog and aaaah, i really love your hair on those pictures ((=

    Greetings from Germany!

    VastaaPoista