tiistai 29. toukokuuta 2012

don't cover yourself with thistle and weeds

DSC_4977DSC_5002DSC_4978DSC_5141DSC_4976
Mulla oli tylsäää nii halusin blogata vaikka mikään nästä kuvista ei liity yhtään mihinkään koska oon maannu sunnuntaista asti sohvalla kuumessa, nuhassa ja yskässä :-) Oon siis vaan juonu teetä ihan liikaa ja kattonu Pottereita ja Gleetä muutaman päivän. Ja saatii Vilman kaa tänään vihdoinki 1D:n live DVD (änädasbuisdbuifbyhf), jonka katsomise jälkee mulla on vielä enemmän kurkku kipee ku aikasemmin, koska taisin huutaa ja laulaa vähän ku katoin sitä....
Nyt oon kuitenkin jo parantumassa ja pääsen huomenna kouluun tekeen kauan odotetun espanjankokeen, jee! Not.

6 kommenttia:

  1. Tää on ihana blogi ja oot tosi kaunis! ❤
    Miten voin liittyä lukijaksi, kun täällä ei ole sitä "Lukijat" kohtaa missään? :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eiks täällä oo sitä missään oho missähän se on yritän säätää sen jotenkin tänne takas nii tätä blogii pystyy myös lukemaan mikä olis ihan kivaa....haha :-D ja KIITOS

      Poista
  2. OOOO sä oot ostanu tollasen ihanan paidan hiii vähä sopiiii sulle! =)) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hii kiitti :-) kerranki sun nimi o marge eikä joku watsonsiili tms omg

      Poista
  3. vitsi miten ihania kuvia! mikä kamera sulla oikeen on :o

    VastaaPoista