perjantai 25. toukokuuta 2012

and when I feel good, I sing

DSC_4953DSC_4858DSC_4960
 Mikään ei oo oikeesti parempaa ku istua ulkona auringossa ja kuunnella Jason Mrazia. Tulee hyvä fiilis.
En osaa kuvailla sanoin kuinka ilonen oon että on perjantai. Mulla on ollu ihan idioottiviikko. Koeviikko ja kiinnostus täysi nolla. Mulla ei oo enää motivaatiota mihinkään kouluun liittyvään ja lukemisen sijaan oon vaan kattonu Spidermania, oujee.  Ja oon tehny hirveellä kiireellä kuviksen kurssitöitä kun teen kaiken aina hienosti ajoissa. Illalla olisin menossa kaverin synttäreille ja odotan jo huomisia Euroviisuja koska oon viisunörtti :-)

2 kommenttia:

  1. THE FREEDOM SONG <3<3<3 ihana sinä (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. arvasin et sulta tulee kommentti tähän freedom songista :D

      Poista