torstai 12. huhtikuuta 2012

that's what you missed on glee!

DSC_2374DSC_2032DSC_2747
tein vilmulle letin hih
DSC_0271DSC_3021DSC_3030
Möö mulla on koeviikko :/ Onneks kokeet on kuitenki menny ihan hyvin ja MULLA ALKOI VIIKONLOPPU TÄNÄÄN. Koska huomenna vapaapäivä. Tai mulla on enkun puhkeurssin kertaustunti mutta en varmaan mee sinne vaikka pitäis kyllä ehkä koska en tiedä yhtää millo mulla alkaa se koe maanantainah
Äiti ja iskä lähti eilen italiaan karkuun ja mä ja Vilma yritetään nyt pitää jotenki meidän talo maan tasalla muutaman päivän ajan. Nyt rokitan mun huoneessa Pottervalssia ja ajattelin mennä kattoon Gleen ykköskautta koska en oo sitä hetkeen (_päivään__) kattonu 
JA GLEE TULI EILEN TAUOLTAAAH!! my life's back 

6 kommenttia:

  1. oooi sulla on ihanat hiukset!! onko ihan luonnonkiharat?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiiitti, ja on luonnokiharat XD valitettavasti......

      Poista
  2. Oii, sun hiukset on aivan ihanat! Ja oot muutenki tosi ihanan näkönen :))

    jos kiinnostaa nii tsekkaa munki blogi: http://stylebyidamaria.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. veera miks en tienny et sullakin on blogi!! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siks koska tää ei ooo ollu mul kauaa XD

      Poista