sunnuntai 29. huhtikuuta 2012

I'm a primadonna girl, yeah

DSC_3724DSC_3733DSC_3737DSC_3736DSC_3774DSC_3776
Pöö. Mun päivä alkoi aika mahtavasti tänään ku Tomppa Felton aka future husband tweettas mulle twitterissä...bloody hell. Sitten Maiju oli illalla meillä ja syötiin  karkkia, katottiin hassuja McFly videoita youtubesta ja naurettiin niille, kuunneltiin Marina and The Diamonds ja muuta musaa, käytiin kävelyllä ja katottiin Glee! Meidän piti myös pelata Harry Potter lautapeliä mut se vähän jäi...hmph, ehkä myöhemmin :D Eli mulla on ollut kiva lauantai-ilta!
Olin myös eilen kattoo The Avengers Marissan kanssa ja oltiin siitä ihan übexcited ku ollaan odotettu sitä tosi kauan ja deer god se oli hyvä! Se oli jopa parempi mitä odotin ja mun odotukset oli aika korkeella pilvissä. 
Nyt kello on jo puoli kolme hups ja voisin mennä nukkumaan etten makaa taas sängyssä ihan koko päivää huomenna. Nighty nights :)

8 kommenttia:

  1. ylläri et jotai karkkia... JA JO THE AVENGERS AOSDFADFKAKDFJDKJFKDJ "im bringing the party to you"

    VastaaPoista
  2. Voi että miten ihana blogi!! Ihana ulkoasu ja kuvat, ja tuo tekstipätkä mikä tässäkin postauksessa oli vois niin hyvin olla vaikka munkin suusta ! Tom Felton - voi kyllä, Glee - ehdottomasti, Harry Potter peli - mulla myös ! Hehh !
    :))

    http://thegrinningkid.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. Ihania kuvia, oot tosi nätti! :) ♥

    kisstherain-p.blogspot.com

    VastaaPoista