sunnuntai 15. huhtikuuta 2012

food

DSC_3350DSC_3354DSC_3371DSC_3374
Muutama turha sunnuntaikuva mun letuista ja epäonnistuneesta kananmunan rikkomisesta.......
Mulla on ollu ihan kiva viikonloppu, jonka oon kerrankin viettäny POISSA mun koneen äärestä mitä valitettavasti ei tapahdu kovin usein. Olin siis eilen Lauran 18 vee synttäreillä ja oli tosi hauskaa! Varsinki pyöräillä yöllä kolmelta jtn 4 kilsaa kotiin eh. laitan sieltä ehkä jtn kuvia myöhemmin.
Oon ollu tän vuoden myös mukana semmosessa teatteriryhmässä ja me esitettiin nyt viikonloppuna kaks kertaa meidän 'näytelmä' mikä on itseasiassa vaan sellanen improvisaatiojuttu että me ollaan siel lavalla ja näytellään kissoja eikä meillä ollu mitään käsikirjotusta siihen tai mitää. Mut se oli iha mielenkiintoista ja loppujen lopuks aika hauskaa :-D
Nyt enää kaks koetta jäljel ja sit alkaa viimene jakso! Hui ku nopeesti menny tää vuosi. Ja HAPPY BIRTHDAY EMMA WATSON.

3 kommenttia:

  1. ei meinaan tullu yhtää nälkä ku katto näitä omnomnomnom =))=)

    VastaaPoista