sunnuntai 25. maaliskuuta 2012

may the odds be ever in your favor

DSC_1301DSC_0965DSC_1007DSC_0990DSC_0987DSC_1212DSC_1214
ok moi! tää on mun eka postauss ni en osaa kirjottaa tähän mitään järkevää koska tuntuu hassult hihi. anyway, laitoin tähän kaikkii random kuvii mitä mulla on ja toivottavasti joku joskkus jaksaa lukee näitä
hmm olin eilen kattoo nälkäpelin WHOO, mitä oon odottanu iha sikana siitä asti ku luin kirjan ja se oli ägnjgnkjh HIRMUhyvä, meen varmaa kattoo uudestaa viel ens viikolla

5 kommenttia:

  1. muhahah guess who's here?!"?!"="!?#=12+409439 ps. oot kamala huijari :::):):) u know what i mean

    VastaaPoista
  2. oon vieläki hyvin pettynyt ku et vastaa mun kommenteihini :( tunnen itseni ala-arvoiseksi sammakoksi, thank you for killin' my confidence :( t.morso ystäväsi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :):):)_:9ö9,99-.9.9:):) oot alaarvoinen sammakko niin tunnet oikein

      Poista