torstai 29. maaliskuuta 2012

here comes the sun

DSC_1535DSC_1528DSC_1688DSC_1717
Hayy! Mun elämässä ei hirveesti tapahdu mitäää koska asun KURIKASSA aka middle of nowhere joten mulla ei taida olla mitään järkevää kirjoitettavaa yleensä, mutta laitoin tähä muutamii kuvii mitä otetttii Vilman kaa joskus kaks viikkoo sit. En käy hirvee usein kuvailemassakaa mut vois yritää nyt vähä useemmi ku tuli tämmöneki tehtyyy ja ajattelin et voisin ehkä laittaa tänne jotai mun wanhojentansseista ku mulla on sieltä aika paljon (liikaa) kuvia.....mut jee huomenna on mun kivan kaverin Maijun synttärit! YAY! 
Nyt meen takas kattoo American Idol, heipsulii :_)

5 kommenttia:

  1. äää rakastan sun hiuksia ja oot ihan älyttömän kaunis! Eiks sulla oo Nikon (vai näinkö väärin.. :-D), niin mikä malli ja suosittelisitko? Oon nimittäin kamsuu hankkimassa ja nikon ois mulla ykkösenä toivelistalla (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiiiitoos! :) ja joo mul on nikon 3100D ja mä oon ainaki tykänny tästä tosi paljon! tälläne hyvä perusjärkkäri ja aika helppokäyttöinenki että mä oon ainaki tykänny tästä! :--D

      Poista
  2. ooi sulla on ihan sika ihana tyyli ja muutenki tosi kiva tää blogi <3! :))

    fashionsituation.blogspot.com <3

    VastaaPoista
  3. Hello, you're very beautiful and you're photos are really cut <3
    Would you like following us?
    We come from Switzerland and our blog is new and i find it interesting to have contact with other bloggers in a other countries. :D
    What do you think?

    Greets Sara xxx

    VastaaPoista